קידום אתרים
| | | | |
קידום אתרים הוגן
Place.co.il
קידום אתרים במנועי חיפוש
קידום אתרים טיפים
קידום אתרים גוגל
קידום אתרים מקצועי
אלגוריתם גוגל
קידום ושיווק באינטרנט
קידום אתרים קישורים ופרסום
מילון מונחים קידום בנייה
קידום אתרים אופטימיזציה
קידום אתרים וידיאו
שותפים ברשת
חדרי נופש בבאר שבע

קידום אתרים קישורים ופרסום
place

וילות
תל אביב
חדרים לפי שעה
צימרים לפי שעות
חדר לפי שעה בחדרה
צימרים בצפון
לופטים בבת ים
tzimmers

קידום אתרים קישורים ופרסום

 
קישורים- למי וכמה?

כדי לקבל צריך לתת- זהו כלל הזהב. שימו קישורים לאתרים אחרים, והתמורה לא תאחר לבוא.

התחילו לשים קישורים כבר מהיום הראשון, בלי לחשוב יותר מידי מה תקבלו בחזרה. אל תפחדו לשלוח את הקוראים שלכם לאתרים אחרים- המציאות ברשת מוכיחה שככל שאתם שולחים ליותר אתרים, הגולשים חוזרים אליכם יותר!

שימו לב למי אתם מקשרים, ותבחרו בחוכמה- אל תחשבו על הצורך שלכם במשיכת תשומת לב אלא על אתרים שמעניינים את הגולשים. העיקר- שימו קישורים, והתמורה כבר תגיע.

 

קישורים בבלוגספירה- האסטרטגיות

 

אפשר לחלק את האסטרטגיות להשגת קישורים לארבע קטגוריות עיקריות:

1. פעלולי שיווק

2. גישה למקורות

3. הצעות שלא ניתן לסרב להן

4. Meme Propagation

הקטגוריה הראשונה היא ה"נועזת" ביותר, השנייה סולידית אך מבטיחה תוצאות לטווח הרחוק יותר, ושתי האחרונות דורשות כושר המצאה וגם.. טיפה מזל.

1. פעלולי שיווק: הכוונה כאן היא ליצירת הד ברשת באמצעות מסרים פרסומיים חזקים, לרבות שימוש בפרובוקציות, בידיעות תקשורתיות עסיסיות, ובאזכור שמותיהם של סלבריטיז נחשקים שלא יכולים בלי [הכניסו כאן את שם המוצר/ האתר שלכם].

זוהי טכניקה המבטיחה תוצאות מיידיות, אך עשויה לחזור כבומרנג וליצור לכם תדמית שלא תוכלו להתנער ממנה בעתיד.

2. גישה חינם למקורות: שירות בעל ערך הניתן לגולשים ללא תשלום הוא דרך מצוינת למשוך תשומת לב (ובלי הצורך בקרקס תקשורתי).

למעשה, האינטרנט רווי במידע שהגישה אליו חופשית, וכדי למשוך גולשים דווקא אל האתר שלכם תצטרכו לתת להם ערך מוסף, ולעבוד קשה, ממש כאילו הייתם גובים על השירות כסף!
אם תהיו טובים מספיק, הקישורים יתחילו לזרום אליכם, ובשורה התחתונה- לזה אתם חותרים.

3. הצעות שלא ניתן לסרב להן: אם מטרת הקישורים היא ליצור תנועה באתר, ומטרת התנועה היא למכור שירות/ מוצר, אז הנה דרך להשיג את שתי המטרות במכה אחת: להציע משהו שלא ניתן לעמוד בפניו! דוגמא טובה להצעה כזו (off-line) הוא הרעיון השיווקי של פיצה דומינוס:

אצלך תוך 30 דקות, ואם לא, הרווחת פיצה חינם!
תנו לגולשים משהו לדבר עליו – הצעה יוצאת דופן תהפוך לשיחת האינטרנט, תגביר את התנועה לאתר שלכם, וכמובן- תעלה את מפלס המכירות.

 

4. Meme Propagation - הבלוגספירה הביאה איתה מהפך: יכולת להפיץ רעיונות בקנה מידה ארצי (עולמי אפילו) ובמהירות הבזק.

מעולם לא היה זמן טוב יותר להשמיע את מה שיש לכם להגיד, לאלפי אנשים (!) וכמעט בלי השקעה כספית. כל זאת בתנאי שיש לכם רעיון חדשני, כזה שבאמת יכה "גלים" ויתפשט ברשת.

ה- Meme היא יחידת מידע המועברת מאחד לשני ויוצרת מגמה תרבותית חדשה. האפקט שיוצרים רעיונות המופצים באינטרנט אינו אחיד- ישנם רעיונות מהפכניים שמחוללים שינוי תרבותי של ממש, וישנם כאלה שמתמוססים לתוך הבלוגספירה בלי שאף אחד ישים לב..

רעיון שרץ ברשת ושזכה לפופולאריות לא קטנה הוא שאלון ה- "ארבעה דברים על.."
 

השאלון עובר מבלוג לבלוג ומזמין את הגולשים לספר מהם ארבעת המאכלים האהובים עליהם ביותר, ארבעת הערים בהן גרו עד היום, ארבע תכניות טלוויזיה פייבורטיות וכו'. הרעיון הוא כיפי, ומאפשר לכותבי הבלוגים להכיר טוב יותר אחד את השני. מי עומד מאחוריו? אפילו חיפוש בגוגל לא נותן תשובה ברורה לשאלה הזו, ובסופו של דבר זה לא באמת משנה- זוהי דוגמא לרעיון שלא יוצר את האפקט של "מיני" מהפך תרבות, אלא מספק שעשוע ותו לא.

ומהצד השני- מה אומרות לכם המילים "the long tail?" ה-נ-ה דוגמא לרעיון "ביג-טיים" שכולם יודעים מי עומד מאחוריו. ואם אתם עדיין לא בתמונה, חיפוש זריז בגוגל ייתן לכם את כל התשובות.

אז מה הרעיון הגדול שלכם??

 

קידום אתרים קישורים ופרסום קידום אתרים באינטרנט  

קידום אתרים גוגל - קידום אתרים קישורים ופרסום
כל הזכויות באתר זה שמורת חל איסור להעתיק מידע או כל דבר אחר ללא רשות בכתב
קידום אתרים | צימר