קידום אתרים
| | | | |
קידום אתרים הוגן
Place.co.il
קידום אתרים במנועי חיפוש
קידום אתרים טיפים
קידום אתרים גוגל
קידום אתרים מקצועי
אלגוריתם גוגל
קידום ושיווק באינטרנט
קידום אתרים קישורים ופרסום
מילון מונחים קידום בנייה
קידום אתרים אופטימיזציה
קידום אתרים וידיאו
שותפים ברשת
חדרי נופש בבאר שבע

קידום ושיווק באינטרנט
place

וילות
תל אביב
חדרים לפי שעה
צימרים לפי שעות
חדר לפי שעה בחדרה
צימרים בצפון
לופטים בבת ים
tzimmers

קידום ושיווק באינטרנט

 

בעידן האינטרנט, הגולשים הם הקובעים איזה אתר יקבל חשיפה מוגברת. חשבו על זה רגע: אם בעבר הייתם זקוקים ליחצ"ן, פרסומאי ועוד שורה של אנשי מקצוע כדי לזכות בפרסום, היום נמצא הכוח אצל הגולשים!
עדיין, תצטרכו לתפוס את תשומת הלב של כמה אנשי מפתח; אנשים שכנראה יושבים בבית, מול מסכי מחשב, אולי אפילו עם חלוק ונעלי בית..

ברוכים הבאים לספירת הבלוגים

קישורים הם מטבע המסחר של הרשת, ובלעדיהם הסיכוי שתהיה לכם תנועה באתר נמוך מאד. אז מה עושים?

בשלב ראשון, אתם חייבים "להשמיע קול", להצטרף לשיחות ברשת, לפתוח בלוג, ולדאוג שבאותה הזדמנות יהיה לכם משהו מעניין להגיד. לא מספיק להיות שם; אתם צריכים לחשוב איזו תדמית אתם יוצרים, והאם הגולשים שמשכתם את תשומת ליבם ימשיכו לבקר אצלכם באתר.

מי קהל היעד שלכם? העשירון העליון? חבר'ה צעירים בראש של בילויים? העבירו מסר שיצור אצל קהל היעד שלכם תדמית שתשרת אתכם.
הכותרת שתופסת- הכותרת של המסר שאתם מעבירים חייבת להיות חזקה מספיק בשביל לגרום לגולש אקראי להמשיך בקריאה. כדי שזה יקרה, רצוי שהכותרת תבטיח מראש איזשהו "רווח" לגולש- תמריץ שיגרום לו לרצות להשקיע מזמנו בקריאה.

סיפור שהקהל רוצה לשמוע- אין כמו סיפור טוב כדי ליצור תקשורת אמיתית בין אנשים, בחיים כמו גם ברשת.

הפוקוס שלכם צריך להיות על הקורא- תשכחו מה הייתם אתם רוצים לשמוע, ותתרכזו בקהל. מה ירוויחו הקוראים??

זה תלוי בכם אם הסיפור ש"תמכרו" יהיה אמיתי או בדוי. רק זכרו- אם הוא מפוברק, סביר להניח שהרשת תחשוף אתכם, וזה עשוי להיות לא נעים..

הכי חשוב- לימדו לפתח את מיומנות הכתיבה שלכם כך שתוכלו באמת "להגיע" אל הקוראים. אל תעבירו מסרים מלאכותיים המבוססים על נוסחאות מוכנות מראש. המציאו "פואנטה" מקורית, היכנסו לשיחה של ממש עם הגולשים, ורק כך תזכו בקישורים הנכספים ובתנועה באתר שלכם.

איך תדעו אם הצלחתם? פשוט מאד- לפי מספר התגובות בבלוג (או בפורום). אם אין לכם מספיק תגובות- שנו את המסר!

עקשנות ועוד עקשנות- לא קיבלתם מספיק תגובות? תתעקשו!

מספרים על כוכב קולנוע שהגיע לפרמיירה חשובה, וכשיצא מהאולם בסוף ההקרנה לא הצליח למשוך את תשומת לב צלמי הפפראצ'י. אותו שחקן חזר לאולם ו.. יצא שוב. ושוב..

בפעם השלישית, "התנפלו" עליו הצלמים- בדיוק לפי התכנון.

פרסמתם מסר שלא "תפס"? חיזרו אחורה, וצאו שוב אל הקהל שלכם.

 

קידום ושיווק באינטרנט קידום אתרים באינטרנט  

קידום אתרים גוגל - קידום ושיווק באינטרנט
כל הזכויות באתר זה שמורת חל איסור להעתיק מידע או כל דבר אחר ללא רשות בכתב
קידום אתרים | צימר